دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش


سلام
اوقاتتون بخیر !
اگه بخوایم بگم بهتون که قبل از گذروندن وقت ارزشمندتون توی بلاگ ما درنهایت به چه نقطه ای می رسیدبهتره این توضیح رو با دقت بخونید .
کلا هدف یا به قول مارکترها تارگت بلاگ ما آشنایی عموم مردم با دیجیتال مارکتینگ و چرایی الزام دیجیتالی شدن کسب و کارها در این دنیای اینترنتی می باشد .
اگه دنبال آموزش و مشاوره و خدمات اقتصادی راجب این حوزه هستید میتونید مارو توی اینترنت و social media ها دنبال کنید.!

Instagram: @_digital_dream
yahoo mail: niloofarsadeghi0938@yahoo.com
+98 9033227088

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

تقریبا از سال 1941 تلویزیون ، رادیو ، نقاشی ها و فیلم ها بستر خوبی شده بودند برای تبلیغات باگذشته زمان و پیشرفت تکنولوزی راه های بهینه تر و مناسبتری به وجود آمدن برای معرفی و تبلیغ محصول و خدمت.

دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های تبلیغاتی می باشد مثلا تبلیغات بلاگی ، بنری و کلیکی سایت ها ، ایمیل مارکتینگ و..... . یکی از مهمترین مسائل در دنیای امروز خلق ارزش نهایی می باشد. در بازاریابی ها به روش سنتی هدف نهایی معرفی و فروش محصول می باشد و به دنبال خلق ارزش  نمی باشد . ولی در دیجیتال مارکتینگ هر لحظه به دنبال خلق ارزش بیشتر و بهتری برای فروشنده و خریدار هستیم .

 

 

از اولین تفاوت های این دو نوع تبلیغات می توان به وجود کانالها و بسترهای مناسب برای ایجاد ارتباط مستقیم فروشنده ها با خریداران در دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد.از طریق سایتها ، کانالها و شبکه های اجتماعی به راحتی میتوان با مردم در ارتباط بود و نیازهای آنان را پاسخ داد با آنها بی واسطه حرف زد و سرگرمی های متفاوتی برایشان طراحی کرد ، میتوان با سلیقه ها و رفتارهای مخاطبین آشنا شد و با آنالیز داده های به دست آمده به مطرح شدن برند کمک بسیار بزرگی کرد . وجود ارتباطات باعث اطمینان بیشتر مشتری و در نهایت سبب اصل مهم تجارت یعنی وفاداری مشتری خواهد شد

 

 

تبلیغات زبانی مردم یا همان دهن به دهن یکی از بهترین ترفند برای رشد در فروش می باشد و این اصل در صورت ایجاد اطمینان و اعتماد کامل مشتریان حاضر شما پدید می آید. در بازتاریابی دیجیتالی افراد با به اتشراک گذاشتن نظرات خود با بقیه  درپیج شما میتوانند مبلغ خیلی خوب و بی دردسری برای شما باشند .

در آخر باید بگم موارد گفته شده در این وبلاگ مدتهاست که از طریق بازاریابی سنتی امکان پذیر نیست و یا بازده پایین و نامفهومی دارد. و نیز موارد گفته شده تنها چند دلیل ساده ولی بسیار مهم برای انتخاب می باشند.

حالا خودتون بگید بنظرتون زمانش نرسیده هنوز ............؟!!!

 

 

 

نیلوفر صادقی / دیجیتال مارکتینگ /  مشاوه کسب و کارها /  طراحی سایت /  سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نیلوفر صادقی